hela huset sover

Nu sover hela huset! Alla utom jag då så klart.. Nattugglan Carro är i farten som alltid.. Och måste hålla mig vaken tills jag däckar av trötthet.. Men that´s life.. Haha sån är jag. Sitter och kollar på LA Ink nu.. Man blir ju galet sugen på att tattuera sig igen. Men nu får det räcka på ett tag känner jag.. Har ju liksom 3 redan.. Och man vill ju inte att hela kroppen ska vara täckt innan man är 30 :)

För övrigt har jag ett problem.. Det är en person som fyller år snart och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa, eller vad person önskar sig ens en gång..Åh frågar man får man bara till svar: du behöver inte köpa något har jag sagt.. KUL SVAR.. öh nej !!! Aja vet ni vad man kan köpa till en vän som fyller år kan ni väll ge mig ett tips eller två.. Det är till en man/kille/pojke (haha)  kankse ni ska veta med då :)

Hej så länge




Kommentarer
Postat av: johanna

du passar inte som modell :S du ser katastrof ut

2009-05-24 @ 17:23:51
Postat av: Anonym

Jävligt moget sagt..stå för de du säger din j*vla mes!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 15:47:28
Postat av: Jess:)

Ngn som är på dåligt humör;)

2009-05-28 @ 07:30:55
Postat av: Anonym

ahaha är du verkligen modell ,, öhhh

2009-05-28 @ 13:50:53
Postat av: Anonym

ellerhur hahahhah

2009-05-30 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0