tvättider

Hej ni alla :)

Jag är hemma nu för en minut..
Ska hem till Tess nu och låna hennes tvättmaskin.
Det är ju nackdelen med att bo i lägenhet...
ALLA ska ha tvättider och oftast vill alla ha sammtidigt..
Tur då att man har en syster som ställer upp :)

Igår träffade jag emilie :) Och vi körde en massa skit till
värmevärket.. Vi va svingryma på det där :) HAHA, eller inte..
Men det gick ju till slut i alla fall. Sen åkte jag hem och
gjorde i ordning mig lite.. Sen upp till Emilie på kaffe..
Det var så trevligt så... Efter det drog jag och tittade på film...

Quarantine hette den tror jga.. Svin läskig var den..
Men världens kassaste slut och sånnt gillar vi inte..
Sen var det dags att slockna då klockan var väll 3 eller nästan
halv 4 på morgonen som vanligt..   :S



I natt måste jag försöka somna i någorlunda tid.. För i morgon ska jag vara
pigg och utvilad.. Då ska jag iväg på en grej.. Som jag inte vill berätta om här..
Inte än i alla fall.. Och i värsta fall aldrig :) Jeje så kan det va.. Hörs senare...
Hejj !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0