Turtlehead (skölpaddehuvud)

Hej ni glada :)

Jag sitter här hemma hos Turtlehead (skölpaddehuvud) å pratar..
Det är alltså Malin! Varför det vet inte ni ;)

Vi har gjort as mycket idag... = kikat bloggar!

Sen så har jag fått sommarjobb nu!
Jippe! Och gissa vart? På Fazer!! Natt e det med..
Svin gött ju, nu kankse man äntligen kan betala
allt och alla som ska få pengar..Efter det vet jag en
som ska handla KLÄDER... Äntligen!!!!

Sen ska jag åka och laga pannkakor :)
Åhh vad gott.. Idag alltså !! Inte när jag har fått lön!

Hej Hopp !


Här har Jag och Malin vart på stan!
Vi köpte nytt puder, fint va?!?!?!
Man blev ju faan svin brun.
Det gillar vi.
Plus att malin har köpt nya Linser.
Jag är så avundssjuk asså!!


Kommentarer
Postat av: jess

Haha blekfisar!!:D

2009-05-19 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0