Super stressad

Ja jag är verkligen stressad till MAX nu, så jag fattar inte varför jag sätter mig här.
Men i alla fall, idag har jag vart på sjukan sen staden.. Köpte dom förbannade 
presenterna i alla fall.. Faan va svårt det är.. Och det hela slutade med att
det ser ut som det är presenter till en brud.. HAHA men det är de ju inte.
Aja vi får väll se om han blir nöjd... Hoppas det i alla fall. Ska ju till mitt nya
jobb snart med.. Och jag är nervös som fan. Och innan jobbet ska jag hinna
dammsuga, tvätta golvena, damma och plocka undan.. Plus att jag ska hinna
ta en dusch med.. Och allt detta ska ske innan 10 över 9 så det känns som det är
bäst att jag sätter igång nu... Hörs i morgon.. Och önska mig lycka till på nya jobbet..

P&K

Kommentarer
Postat av: Sandra Ekholm

Lycka till!!

2009-05-25 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0