ryggen

Känns att man arbetat idag för min rygg håller på att gå av...
Sitter här med en grogg och kikar lite på tv:n...
Jag är helt slut så skulle jag lägga mig nu så skulle jag antagligen
somna direkt.. Men icke sa nicke.. Det blr nog en grogg till eller två :)
Som jag skrev igår gillar jag ju inte direkt att lägga mig i tid..  men men...

Här sitter man ute på landet. Hm vad händer med mig ?
Inte fest 24/7 längre.. Visst att det är kul med det med..
Men det behövs inte i lika stor dos längre..
Och jag känner att jag behöver inte gå ut lika ofta längre för att fylla mitt behov :)
Ja inte behov av samlag nu alltså ;) Utan av att gå ut och dricka sig kanoners..
Samlag behöver man ju absolute inte va full för att ha :D


Ne  nu svamlar jag bara märker jag..
JAG är i alla fall mäkta stolt över att jag bara vart full
en gång på 3 helger :) Inte likt mitt gammla jag..
Men förhoppningsvis mitt nya :)

See ya later :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0