överkörda

Tja

Ligger här i sängen.. Jag är inte nyvaken längre men jag är jävligt seg.
Jag har en klump i magen och jag vet inte varför..
Eller jo det kankse jag iofs visst vet men jag fattar inte varför..
Jag vill bara att det ska få vara som jag vill.. Bara för ett tag i alla fall..

Igår i alla fall då så började jag ju mitt nya jobb..
Och jag tror jag kommer trivas super där..
Visst att jag var trött och hade ont i hela kroppen efter ett par timmar
men jag tror man vänjer sig.. :)


Påväg hem från jobbet i morse blev jag och Jess nästan ihjäl körda !!!
2 ggr dessutom... Fy fan va rädd jag va :) Först va det en lastbil som
låg bakom oss och hetsa,, Och sen när vi skulle korsa en gata häll vi på att
bli överkörda av en bil.. Både bilen och vi fick tvärnita..
Det var antagligen vårat fel, men man behöver ju inte köra som en galning..


Ne nu ni ska jag göra nått..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0