målar carro

Hej på er..

Idag har jag målat  :)
Och just nu är jag så jävla trött att jag bara vill lägga mig i sängen och dö!
Men icke sa nicke, nu ska jag städa.. Och fy fan vad tråkigt det är..
Men men är man världens snällaste så är man..
Ska igentligen möta upp Jess vid 22:00  men jag vet inte om jag hinner bli klar
tills dess. Vi får väll se..


Jag har verkligen blå målarfärg på hela mig.. HAHA fy fan så jag ser ut..
Men det ska ju synas att man arbetat... Och vet ni vad jag har fått idag då?

EN CYKEL..och inte vilken cykel som helst utan en räsercykel :)
 
hörs sen nu ska jag sätta igång....



(ja just det ja, jag tar inte åt mig av era söta komentarer.. det är inte direkt att jag blir så deprimerad att jag vill gå å hänga mig men så klart vill ni säga nått säg det gärna, men det vore ju gulligt om ni skriver vem det är med.. Jag menar exempel johanna! det finns väll för faan 1000000 johannor.. Men iofs har jag mina aningar om vem de är.. hoppas inte jag har rätt)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0