Larz Kristerz & Scotts

Ja så nu tyckte väll jag att det var dags att skriva
on gårdagen då... :) Så där på fyllan å villan lika gärna..

Igår i alla fall så drog jag och Emilie till arentorp på förfest.
Det va först lite stelt tycktr vi.. Men desto me alkohol desto
trevligare blev det... :) Jag och emilie hann til och med
me en bugg där på slutet... Efter det vid 22:00 så drog vi till
Vara.. Vi gick för det fösta in på fel sida.. HAHA.. Och sen vet
jag fan inte vad vi syssla med resten av kvällen..


 


Visst ser det ut som vi hade jätte kul :)
Det var tyvär jävligt svårt att ha kul..Men vi försökte..
Och emilie var så söt hela kvällen, försökte få mig på bra humör :)
TACK!!!!!!









Kommentarer
Postat av: Jeanette

Snygg klänning :)

2009-05-03 @ 01:21:08
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0