Jävla förskylning som inte ger sig

Jag tror jag har nysit 15 ggr snart..
Skönt men så jobbigt, hehe..
Jag har precis kommit innan för dörren nu typ..

Idag har jag först vart hos Tess en sväng och efter det
drog jag fram till stan för att möta upp Sabina..
Vi tog en fika på Söderströms och efter det gick vi hem
till henne och satt och tjöta lite.. Det var mycket trevligt och
alldeles för länge sen sist.. Och jag hoppas inte det dröjer
lika länge igen tills nästa gång :)



Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt..
Börjar bli lite små hungrig men jag vet inte om jag ska
vänta och ha sällskap till maten,
eller om jag ska ställa mig i mitt egna kök och
laga mat till mig själv.. Hm ja vi får väll se vi får väll se :)

Filmen igår va bra. Men jag va så jävla trött efter en lång dag så
jag råkade somna, hehe.. men typiskt mig vaknade jag så jag
hann se slutet.. Åh hur kul e det då? Men men så kan det va!

Ne hörs sen!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0