Jag är ju så dålig..

Nu har jag inte skrivit sen i Onsdags natt tror jag det va..
Och det är ju faan söndag.. Hm aja man kanske inte alltid
kan eller har lust till allt...


I alla fall så i Torsdags gjorde jag inte så mycket..
Lekte med Malin en stund på kvällen.. Sen drog jag, men
sen blev det som det blev och hon kom och hämtade upp mig och
vi lekte lite till.. Trodde att ett Monster skulle anfalla bilen..
Och jag vet inte gud vad.. Men faan vad vi skrattade.. <3

Fredags skulle jag upp tidigt som fan, så det va mest ingen ide att jag
gick och la mig men jag somnade ändå i soffan ca 1 timma..
Mamma kom och hämtade mig sen drog vi till Sjukhuset och där va jag fram
till 12:00 eller nått.. Sen drog jag hem till Tess..
Sen kom Nadia och vi va på nån juggo fest hos Tess & Tommys grannar..
Men det va trevligt :)

Sen mitt på natten fick jag för mig att åka till mariestad.. Allt där hade ju redan
stängt men jag drog dit ändå.. Väl i Mariestad var allt både bra och mindre bra..
Men jag säger då det.. En del människor tål inte alkohol och så är
det bara.. Jag fick även skäll, fast det jag inte hade gjort nått...

Stannade kvar i Mariestad den natten.. Så varmt när man skulle sova men
sen kom vi på en briljant lösning och då somnade jag allt någon timme..
Kom tillbaka till stan vid 13:00 kanske så drog vi å käka pizza...
Och sen var det dags att säga farväl :) haha..
Ne men seriously så jobbigt brukar det inte va, men den här gången
sög det fan häst pung... JAG VILLE INTE!!!!


Drog i alla fall och kollade på klassfotbollen.. Mycket trevligt..
Och så fint väder ute... Efter det drog jag hem till Tess och dom..
Sen med dom hem till deras vänner uppe på Kinnekulle..
Där satt vi och spelade spel och så... Sen drog vi in till stan..
Så släppte dom av mig på Ok Q8 där Robin
och Pappa och dom stog och vänta så åkte vi till Trollhättan.. Det var kul..
Traffade en person jag inte träffat på år och dar.. :)
Sen in mot staden igen... Och jag va ett jävla kuk mongo så nu har jag
väll antagligen gjort bort mig.. Ska be om ursäkt. Men
det är ju inte så lätt när ingen svarar :S  Aja, skit samma...



Mors dag idag då... Jag ska med mamma och dom ut till mormor & morfar
om en liten stun.. Blir väll fika och så.. Sen ikväll är det jobb som gäller...
Inte så sögen kan jag ju säga.. Men det löser sig... Det gör det alltid..
Känns bara som att det tar lite för lång tid den här gången.. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0