Igår !!!

Igentligen är det så mycket att skriva så jag inte orkar.
Men jag ska försöka göra det så kortfattat som möjligt.

Seriuosly var svingrymma igår på älvslaget.
Och vi hade vart vidare och säkert tagit hem hela
skiten om vi inte fått dom där 5 minus poängen.
Jaja både dommare och publik till andra sista laget
va ju helt korkade i alla fall.. Jag har aldrig vart med
om maken.. Aja så kan det va..



Efter det frog vi och grilla.. Gött som faan. Mycket trevligt med :)
Sen drog jag och Malin hem till henne.. Duscha vaknade till och
fixade i ordning oss.. Sen bar det av till Vara och Kronan...
Folk i vara måste ju vara helt jävla mogoliserade i huvudet ??!!
Ja för det är dom.. Fan vad alla knödde.. Men men så är det väll ute
på vishan.. Träffa en liten fitt unge inne på toan med som jag helst
ville döda.. Men jag svalde stoltheten och gick, och det var nog lika
bra det!


Åkte hem till stan igen.. Åkte till Torngrillen å käka...
Och där fick jag reda på att jag har en vän mindre..
Men det spelar mig ingen roll längre..
Inget spelar någon roll längre känns det som.. Aja,,
Skit samma.. Vi hörs kankse senare sen igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0