Hemma

Jag har ju egentligen inget vettigt att skriva nu men :S
Kom på att jag ska skicka iväg ett mess nu ja ...

Så då va det gjort.. Väntar och hoppas på svar! hihi.
Jag är hemma. Jag ska sova hemma. Minns seriously
inte när det var sist men.. Jaja.. Det är jobbigt som fan i alla fall.
Har på min lugna playlist på spotify och det hjälper väll mig inte
direkt skulle jag vilja påstå..



Idag i alla fall har jag vart med Tess..   <3
Vi var och kollade på dam fotboll i Götene..
Det var mycket trevligt.. Och jag hittade allt ett par
hunkar att spana in när fotbollen gick segt.. HAHA..

SIL förlorade i alla mot Göteborg med 5-1

Efter det drog vi hem till Tess och käkade pizza och det va svin gött.
Sen kikade vi på Tv tills jag drog hem och nu sitter jag här..
Ska kankse ut och ta en promenad nu.. Vi får se :)
Hörs kanske en gång till innan jag lägger mig..

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0