hej på er

Nu har jag plockat i ordning lite i köket här :)
Det behövdes vill jag lova, för fy faan vad de såg ut..
Haha, men nu är det nästan fint igen..Igår då så blev
det ju inte så mycket skrivande.. Men jag hade
varken tid eller lust.. Var i alla fall hemma hos Tess och
efter det träffade jag Malin för första gången på
evigheter... Så trevligt så :)

Så därför var jag med henne även idag :) Och Nadia med.
Vi drog ner till småbåtshamnen. Linus, Kim och Pontus också..
Vi spelade kubb och det gick väll sådär får jag erkänna :)
Aja sen drog i alla fall vi tre hem till Nadia..
Där fick jag mat och sen satt vi bara å tjöta..
MYCKET TREVLIGT !!!!


så nu sitter jag här å väntar.
funderar på att lägga mig i soffan å koll apå tv i stället.
Hörs i morgon .. Byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0