God morgon



God morgon..

Jag är ganska nyvaken. Sitter här med mitt kaffe.
Ska nog gå och rosta en smörgås strax tror jag.
Tess ska hämta mig om en stund så drar jag med henne till Annagatan!
Skulle igentligen ha åkte till mormor&morfar idag.
Men så var det en person som kanske ev, skulle sova hemma så då
tänkte jag ju att jag lika gärna kan åka till dom i morgon..

Igår träffade jag ju Jess. Vi va ute och gick en sväng.
Drog till Shell och köpte kaffe för min sista peng.. (kul!)
Sen satte vi oss och pratade en stund.
Sen påväg hem svängde jag av lite tidigare än Jessica och gick och lyssa på
musik kan man säga! Hehe. Det lät allt bra! Men vi kom faan inte hem förens
vid 04:00 så jag är lite sliten kan man kankse säga..
Men lika bra att vänja sig ju när man ska börja jobba natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0