Får väll skriva om Torsdagen då :)

Ja igentligen ska jag väll skriva om gårdagen, men jahg har ju inte ens skrivit om torsdagen så jag får väll ta de först.. Vi satt hemma hos emilie.. Jag Emilie och Malin.. Gjorde i ordning oss och satt å lyssna på musik och tjöta.. Så trevligt så.. Sen gick vi till Småbåtshamnen men där va det ju så där ungefär 14+ kändes det som.. men där va vi ett tag i alla fall... Och Emilie satte sig och pissa i världens brännäslebo.. Haha.. Jag skrattade så jag dog.. Helvete vad hon tjöt...Sen efter det blev det taxi fram till Stad där det va lååång kö.. Men det gick la hyffsat snabt ändå :P

Inne på stadt hade jag skit kul... Och vi rocka gärnet... haha.. Och vi 01:00 hade emilie tröttnat så då drog hon hem.. Och då spenderade jag resten av kvällen men Jocke... Och det va ju som vanligt... Alltså att vi ägde the dancefloor :D Sen bar det av till Torngrillen.. Mat mat mat.. Och efter det hem och leta rätt på nykeln jag trodde jag hade tappat bort.. Men den hittade jag tillslut så då var det bara att dra hem dit.. Och där sten slocknade jag lika fort som jag kom innan för dörren :)

Ne nu ska jag lägga in bilder från gårdagen :)

Hej hopp !!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Aa vi hade sjukt kul.. Alltid roligt med kryssningar :)

2009-05-02 @ 17:15:38
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0