Emilie Svensson gästbloggar

Heeeej alla efterblivna :). här sitter jag och gästbloggar, kunde verkligen inte låta bli när jag fick se alla kommentarer om fredagens bravader.
SERIOUSLY, hur kan folk tro att jag åkt på stryk av en 4-åring ?
för de första så va kl typ halv 4 på natten och då är inte små barn vakna
för de andra, en 4a åring? allvarligt, vet ni hur små dom är ?
för de tredje så flög jag in i en ratt pga av att föraren inte kan köra bil och jag va halvt medvetslös efter all alkoholintag ;)
för de fjärde så är jag vän med världens bästaste carro som är väldigt bra på att hitta på massa historier, but i like her alot äändåååå.. <3

såå nu slipper ni undra mer om de...
Gooodnaaaatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0