Inte många knop än så länge

God efter middag !

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag. Känner mig helt super nere, fast igentligen är en dag jag inte alls borde vara det. Det är inget som har hänt utan jag borde igentligen vara på bra humör.. Men det är jag inte. Har ett tryck i bröstet som bara vägrar att släppa! Jag hade samma grej en annan gång för inte så länge sen. Det trycket i bröstet alltså. Och jag hoppas inte det är samma som då. För då höll det faan i sig ett bra tag. Och jag bara gick och kännde mig nere hela tiden. Fast då känns det som att jag hade en anledning till varför. Det har jag inte inte nu.. Inte idag i alla fall. Aja skit samma. Det är där nu i alla fall. Det går nog över sen.

Väntar på att emilie ska komma hem.
Vi ska nog åka och träna tror jag.
Det vore skönt, kanske sola efter med..
 Aja vi får väll se vad klockan blir när hon kommer hem..




Igår så satt vi hemma hos emilie och gjorde hår inpackning och ansiktsmask. Och vi var så jävla fula :) hah. Fick ett så super hett kort på emilie så jag skratta så tårarna sprutade.. Men snäll som jag är tog jag bort det kortet. Efter det tog jag en promenix. Och när jag kom fram till min destination tog vi en promenix till shell och hyrde film. Passenger tror jag den hette. Den var bra! Sen va det time for bed. Somnade typ direkt igår. :) As gött !

Och idag har jag inte gjort många knop.
Inte än i alla fall. Men nu ska jag nog gå och sätta på kaffe tror jag..
Eller städa lr nått. Här vill jag inte sitta mer i alla fall.
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0