10 otroligt tråkiga steg

Steg ett
 Namn: Caroline
 Smeknamn: Carro
 Födelsedatum: 880822
 Födelseort: Lidköping
 Stjärntecken: Lejon

 Steg två
 Skor som du bar idag: Emilies svarta :)
 Rädsla: döden
Svagheter: inga :P

 Steg tre
 Din första tanke när du vaknade idag: Jag skiter i att gå upp, jag är döds trött
 När du somnar: Är jag trött
 När du inte kan sova: tittar jag på Grey´s Anatomy

Steg fyra
Pepsi eller coca-cola: coca-cola
Mcdonalds eller Max: Mc donalds
Singel eller dubbeldejt: Singel
 Lipton ice tea eller nestea: Hatar te
 Choklad eller vanilj: Choklad

 Steg fem
 Svär du: Japp, för mycket
Sjunger du: Japp, helst svin högt :)
Duschar du varje dag: oftast
 Röker du: nej det gör inte jag längre. hur bra är jag eller :P
Tror du att du nånsin varit kär: Jag har vart super in loved
 Gillar du skolan: inte då men nu i efterhand
Vill du gifta dig: Ja det vill jag allt
Tror du på dig själv: Självklart
Blir du åksjuk: ja, ibland så
Tycker du att du är hälsosam: Öh nej
 Gillar du åska: Kanske lite men bara om jag är själv

 Steg sex
 (har du under den senaste månaden)
 Druckit alkohol: Ja det har flödat
 Rökt: Jag blev på kommern en gång
 Gått på dejt: haha nej inte direkt
Shoppat: nej det tror jag icke
Ätit sushi: ne fy fan
 Stått på scen: njeee
Bakat: nej
Nakenbadat: inte i sjön i alla fall
 Färgat håret: j

 Steg sju
( Har du någonsin)
 Däckat eller varit jättefull: ja
Blivit kallad hora: ja
 Blivit nerslagen: nej

Steg åtta
 (I framtiden)
 Hur gammal vill du vara när du gifter dig: när jag hittat min prins
 Namn på barn: tänker inte jag dela av mig med här så alla andra snor de ;)
 Ditt drömbröllop: Jag vill ha ett sagobröllop

 Steg nio
( Hur ska din dröm kille vara? )
 Ögonfärg: Brun
 Hårfärg: Mörkt
Långt eller kort hår: Så olika från person till person
Vikt: Muskler :)
 Klädstil: Oh kläderna är faan viktiga
 Plats för första träffen: Ja det är ju inte så lätt att vet nu så här innan

Steg tio
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Det finns ett få tal ;)
Antal CD skivor du äger: Ingen aning. Mängder
Antal svärord per dag: 3969 kanske?
Antal tatueringar: 1
Antal saker jag ångrar: Jag ångrar inget !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0