Melodifestivalen 3


Sofia - Alla
Seriöst, är det inte svenska melodifestivalen eller?
Faan vad arg jag blir ibland!


EMD - Baby Goodbye
Jag gillar den inte så speciellt mycket, men försår om andra gör det.
Lovar att det är en sånn låt som kommer spelas ihjäl på radion.


Mikael Rickfors - Du Vinner Över Mig!
Söta gubbe, vad har du i melodifestivalen att göra?


Maja Gullstrand - Här för mig själv
Skit dålig. Ja jag tycker verkligen den är skit dålig.


Rigo & Topaz Sound feat. Red Fox - I Got You
Okej jag gillar den inte, men jag vet med säkerhet att det är en
sånn låt man kommer på sig själv att sitta och sjunga med i fast man inte gillar den.


Molly Sandén - Så Vill Stjärnorna
Okej först tyckte jag inte om den, Men nu får jag faan gåshund.
Så tydligen tycker jag den är bra nu :)


Velvet - The Queen
Nja sådär va ? Lite tjatig tycker jag.


BWO - You're Not Alone
Seriöst nådde dom inte upp till mina förväntningar.
Jag trode ju dom skulle ha en fartfylld låt, men nej då kommer denna
som inte ens är bra!

Kommentarer
Postat av: Luisa

oj är melodi festivalen någotjag borde följa? Har faktiskt aldrig kollat på det elle rjo kanske en gång då jag var liten! haha



ja sola måste man göra nu till våren! Jag längtar ocå till sommaren asså dom här gråa trista slaskiak dagarna tar kål på mig nu får det fan räcka orkar inte med dystra vintern!!!



2009-03-05 @ 01:46:28
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0