God natt söt nötar

Låten fanns verkligen inte på youtube, men det va i alla fall Flo Rida - Right Round.
Har ni hört den? I stället för låten blir det nu en tråkig lista :)



Jag kommer från: Lidköping
Jag heter: Caroline Danielsson
Hur gammal är du? 20
När fyller du år? 22 Augusti
Tycker du om någon just nu? För de gör ja !
Jag samlar på: minnen :P
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Arg, hm då blir det nog Tess, Emilie lr Nadia
Gillar du golf? NEJ !
Vilken tid gick du upp idag? 10:00
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hallå
Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad ska du göra imorgon? Date kanske
Vart vill du bo när du blir stor? Vet icke än
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Härma dan
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Laddar du ner musik och film från internet? Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda mina nära och kära på en resa
Bär du glasögon eller linser? Både och
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Öh nej
Har du piercing? Ja
Vill du gifta dig? När jag funnit min rätta
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Ja
Är du bra på att laga mat? Jag är bra på att laga min mat
Gillar du att dansa? Ute ja
Hur vig är du? Jävligt ovig
Vilken är din favoritglass? Cornetto kanske?
Tror du på ett liv efter döden? Nej men jag önskar jag gjorde
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt
Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna
Vilka hårfärger har du haft? Alla ;)
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Är du beroende av något? Att göra nått jämt
Senaste låt du hörde? Akon
Vad gör du på helgerna? Oftast med emilie på äventyr
Brukar du bädda sängen? Öh nej
Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja
Vad var det senaste du sa? Eh jag sa la nått till mig själv säkert
Vem kramande du senast? Emilies arm i skogen
Saknar du någon nu? Lite kanske
Vem ringde du senast? Emilie
Var du glad igår? Ja lagom
Sminkar du dig? Ja

Känner du dig värdelös? Ja för det är så jävla synd om mih, nu vill jag inte leva mer. Ska gå och hänga mig i tak lampan då värdelös känner jag mig.. Buuh.. Haha va e det för jävla fråga.. Värdelös?
 Jag är Caroline, Jag är bäst!!!


Kommentarer
Postat av: michelle

"va e de för jävla fråga? värdelös? jag e caroline! jag e bäst!" HAHAHAHAHAHA iskallt :D

2009-03-20 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0