Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk :)

Jag vaknade upp i morse ganska tidigt. Det va varmt så varmt. Och jag kännde det i hela kroppen.. Jag var helt kallsvettig. Jag frös och svettades på samma gång. Inte så mysigt...
Nej nej nej, tänkte jag.. Men det va bara inse faktum. Jag va sjuk. Jag somnade om efter ett tag.. Tack gud för det.
För jag mådde verkligen skit alltså.. Vaknade några timmar senare igen.. Och kände att jag mådde bättre. Inte bra
men bättre.. Hehe och så skulle jag låtsas att jag inte va sjuk med.. Det gick så där vill jag lova. Så fort jag öppnade käften hördes det. Jag låter lite som en kråka idag :) Och helt snuvig, det bara rinner ut snoken på mig. Men men..
Som sagt bättre nu än i morse...

Igår hyrade vi ju film. Mutant nånting hette den..Och den var helt OK faktiskt fast jag inte brukar gilla sånna filmer.
Men den här var inte så överdrivet löjlig som alla andra.. Eller mjoo det kanske den va men.. Skit samma. Den är bra i alla fall. Den kan jag rekomendera.



Kommentarer
Postat av: Luisa

Stackare!!! usch det är så många som är sjuka just nu! Hur länge har du varit rökfri nu förresten? Är så nyfiken på hur det går!?



Min dag idag har varit realtiv bra har inte gjort så mkt, tagit det lugnt var egentligen tvungen att plugga men oooorkar inte! haha själv då? Puss=)

2009-03-11 @ 20:16:03
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0