Kvällsinlägg

Jag är usel på det här !
Verkligen super kass.
Men vad ska man göra om man inte kan göra nått åt saken?
Bita ihop, se glad ut och sen vet jag inte.

Jag har vart och solat men Nadia idag med. Hon kom hit å drack kaffe och käka bullar..
Det va gott. Efter solningen gick jag hem. Det är så städat överallt utom i storarummet nu så
det ekar... HAHA.. Jag är arg nu. Lite halv irriterad i alla fall. Kan jag bara få ett svar på mitt sms.
Nu helst.. Jag hatar när man messar med någon så skickar man fram och tillbaka och
sen helt plötsligt slutar man få svar bara.. Det är bra sugit det..

Men aja skit samma.. Nu ska jag kika lite på internet tänkte jag....




Ja just det ja.. Jag läste i nån skvallerblaska igår
 tror jag det va att ensam mamma söker johanna nu är med i ute-listan.
Och jag ursäktar min skadeglädje :D haha.




Kommentarer
Postat av: smultris

haha, jag tycker som du... med stora bokstäver... HAHAHAHA ;)



sicken patetisk människa... ja, hon alltså... ;)

2009-03-18 @ 00:27:38
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0