Helgen

Fredag:

I fredags var vi då på Stadt i ärade lilla Lidköping. Och visst hade vi det trevligt där.
Jag har alltid trevligt nät jag går ut. Men helt ärligt gillar jag inte Stadt längre.. Gick dit med Emilie sen träffade vi den
andra Emmelie i kön, som vi hängde med stor del av kvällen :) Så trevlig så :) Hehe, träffade även Angelica.
En as härlig tjej ifrån götene...  Sen efter festade vi långt in på morgonen... Och jag är den jag är, håller jag inte med så säger jag det.. Jag stod upp för emmelie.. Bara så du vet om det.. Det gjorde jag faktiskt, Men bruden jag snackar om verkade ju iofs lite trög tänkt men det kanske bara va för att hon va full :) Jeje, jag hade i alla fall en trevlig fredag..

Lördag:

Vi hade ju då tänkt att åka till Skara men eftersom kära Emilie inte vaknade förens klockan 18:00 så sket vi i det och kom på i sista sekund att vi skule till Vara och kolla på Victoria Secret.. Hm som va så där bra.. Inte alls..Höhö men vi hade skoj ändå.. Jag emilie och Smulan :) Men som jag sa innan vi åkte dit, så är Kronan bara ett ställe för slagsmål.. Jag hatar Vara. Verkligen hatar.. Och alla som bor där, nästan alla.. man hinner inte ens komma innan för dörren innan det är 20 olika brudar som vill mucka.. Ser jag dryg ut på nått sätt eller? Aja skit samma det är inget jag hänger läpp över..
På vägen tillbaka till stan hade vi allsång i bilen.. Och längre än så vill jag nog inte berätta för väll inne i stan har jag en massa minnen av som jag helst vill glömma bort.. Hur kan man va så efterbliven när man är alkoholpåverkad.. Jag säger då de.. Fy skäms. Förutom sena natten så hade jag skit kul i Lördags en toppen kväll. Men det är ju som vanligt när vi inte går ut i stan Emilie, Då är det svin kul ju !!!! <3


Har inga kort än, för emilie har inte lagt in dom på datan men dom kommer.. Ska lägga in lite andra bilder från tidigare helger snart tänkte jag..får se om jag hinner det .. Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0