Trekant i sängen

Hur ofta får man lov att ligga i sängen med två hetingar ;)
 Emilie kom precis hit och hon är super pigg, men jag är påväg åt det hållet med känner jag.. När jag vaknade var jag sten död men nu känner jag mig mycket piggare! Om en stund ska jag och Emilie dra till Spåret för att vara nyttiga.. Sen ska hon göra mig fin i håret. Inte för jag vet varför på en Söndag men :D HAHA

Senare sen ska vi äta Tacos och det va svin länge
sen jag åt det så de ska verkligen bli skit gott..
Och mysa jag och Emilie och så smulan då !

Igår så drog vi till Skara och rockade lite, men det va rätt slött.
Men vi hade det trevlig ändå.. Det har vi alltid !!!
Kom till stan och det uppstod ett kebab kaos, så nu har jag ingen jacka längre..
Så nu får man la gå ut och frysa ihjäl.. Aja så är det ....
Puss


Kommentarer
Postat av: Nadia

haha men han ser ju itne ut så nu.. :P allt är borta. SNaggad och het är han ;)

2009-03-22 @ 14:46:43
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0