Tanke

Ligger här i min soffa och funderar över hur en del folk är funtade i skallen?
Jag blir arg över en del situationer som uppstår, Och då är det oftast dom jag inte
kan göra nått åt som går mig på nerverna...Jag vill ibland bara gå fram till en person
och ruska in lite vett i skallen på den.... Jag känner en person..Och det syns så väl på den här
person när det är något som inte är bra. Och man ser hur det känns för den som att hela livet
är meningslöst.. Men ändå när man ska försöka pigga upp han/hon lite så känner jag,
att det inte är jag som ska göra det. Gör jag det, tar jag oftast bara över rollen som att
må skit.. Förstår ni hur jag menar? Jag vill inte se han/hon deppig. Men jag kan inte göra
nått åt saken även om jag igentligen inte vill eller borde..

Och sen finns de en annan person. Som jag känner sånn avsky mot!
Och efter i morse gillar jag dig ännu mindre. En kvinna som du ?
Fy vad pinsam du är! Skäms på dig gammel tacka...



Ne nu ska jag upp til Emilie tror jag.. Jag skriver om går dagen senare...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0