Silja Galaxy

  
Jag i bilen på väg mot Skövde där tåget går från

 
Emilie i bilen :)


Här är vi i tåget. Vi är on our way nu liksom :)


Och vi var ju lätt dom snyggaste på tåget !


Håller på att fixa till mig...


Hur söt är inte hon då?


vi


Galaxy special


Slipz var på båten och uppträdde


Och det var även Scotts


så kan det se ut


Emilie dansar bugg :)


sweet


Sen sa Emilie att jag alltid ser lika dan ut på kort, så jag ansträngde mig verkligen för att bli vacker


Scotts


Emilie och nån i djup diskution


så kan man se ut efter 20 timmars festande :P


å så kan man med se ut, lagom sögen kan man säga.. HAHA


Jag och nån party-sugen brud..


Hello everybody !

Jag och Emilie har vart på kryssning.. :) Vi har haft så jävla kul.. Började med en bil tur till Skövde och därifrån med tåg till våran kära huvudstad.. Vi va lite nervösa innan allt va klart och innan vi va på båten.. Men Emilies snälla vänner mötte upp oss och följde oss till båten... Väl på båten packa vi upp lite och gick till tax free´n där emilie inhandlade lite smått och gott, eller ja inte så lite men.. höhö.. Och våran brilljanta plan vi hade med att gömma oss för en viss person gick i stöpet redan efter 5 minuter då vi krocka i trappan.. Haha hur stor är chansen?

Sen va det fest !!!! Vi hade ju med sterio så den bötta vi och rocka loss som faan inne på rummet.. Folk kom och gick hela tiden känndes det som. Och jag kan säga er, det finns då folk till allt. Det kom ett gäng gillar och fråga om do mfick låna toan.. Och vi va absolute tvungna att stänga ytterdörren.. Öhh aja okej tänkte la vi.. Stängde dörren. Vänder oss om och ser att det ligger kokain på vårat bord uppradade i fina liner.. Då kstade vi ut dom med huvudet före vill jag lova..Hur kan man göra en sånn sak med personer man aldrig träffat innan. Folk skäms inte det e ju i alla fall tydligt.. !

Sen gick vi ner och lyssnade på Slipz och Scotts.. Jag och Emilie buggade loss som vanligt.. Och vi var svin bra! Hehe. Sen vet jag inte vad vi gjorde riktigt.. Sprang och flumma hit och dit och upp och ner.. Svin nice. Sen blev det lite tjaffs mellan mig och Emilie så tappade bort varandra... Böh !!!


Jag gick då själv och satte mig i en trappa, vad tror ni händer då. Jo 3 häftiga killar kommer och sätter sig.. Och jag ser direkt på en av dom hur sliskig han var. Och sen började han. Och jag var svin rädd. Han satt och försökte ta på mig och höll mig kvar så att jag inte kunde gå där ifrån. Och dom som känner mig vet ju att jag inte är den som är den. Så jag stod där å svärde åt han ett tag innan jag fatta att han inte skulle ge upp i första taget.. Då ringde jag min vän som efter många om och men kom och räddade mig .. TACK!
 
Efter det kom vi på att vi var hungriga så vi gick och käka. Svin äckligt. Men kaffet var gott, och väl behövligt. Gick där ifrån gick ett varv på båten och kom på att vi var hungriga igen. Så tillbaka till samma cafe en gång till. Det va lagom pinsamt. Och då var klockan ca 06:00 på morgonen..Och vi tog så fula kort.. Alltså jag skratta så jag grät och vek mig dubbel.. Att man kan bli så jävla grotesk det är helt sjuk.. Efter det var det dags att lägga sig och vila en stund tills allt öppnade igen..
Emilie var fortfarande borta :(

Vaknar ca 3 timmar senare och är svin pigg. Full och bakfull på samma gång. Startar upp med en Smirnoff Ice, det är guld.. Det ringer i telefonen, och det va inte min telefon. Men vem tror ni det är i anda sidan telefonen? Emilie :)
Och vi konstaterade att vi var ca 3 rum ifrån varandra.. HAHA hur stor är den risken på en båt med 1000-tals rum :)
Men hon beslutade sig för att ligga kvar lite. Så vi gick å käka.. Igen :)


Sen va det party igen.. Gick och hämta emilie. Gick ner till baren och lyssna på både slipz och scotts igen. Hittade våran nya vän som är svin lik Darin. Så satt vi där. Jag Emilie och Josef. Satt och lyssnade på musiken bara.. Så dansade så klart jag och emilie sista dansen tillsammans.. Sen var det dags att gå av och åka hem.. Full va jag fortfarande och har nog nyss nyktrat till. Och jag måste säga att det känns så där att behöva gå upp klockan 09:00 i morgon bitti. Fy fan, men men måste man så måste man!


Det finns så sjuk mycket mer jag vill skriva. Men det kan jag inte. Det får jag inte. Lite hemlisar fick det allt ta och bil på denna båt.. Och så många kort jag vill visa er. Men jag har lovat :) Sjukt roligt har jag haft, Och så mycket på så kort tid.. Det roligaste av det roligaste.. Tack Emilie för det här.. <3

Kommentarer
Postat av: Emilie S

haha detta ska vi görqa om babe <3 sviiin roligt :)

2009-03-27 @ 13:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0