RÖKFRI

Jag säger då det. Vilken kväll :) Emilie och jag är bäst på vad vi gör..
Vad sägs om att starta en egen detektiv byrå eller något liknande...
Det tål att funderas på, öh ja !!! Jag kom precis innan för dörren, men ska
fixa till mig en skvätt och sen ska jag dra igen.. Jag hatar att vara hemma själv så
det tänker jag inte va heller... Lite stressad är jag till och med nu kom jag på.

Imorgon är det en slö dag. Och det känna skänt än så länge i alla fall.
Tänkte försöka få tummen ur röven och gå å träna..

Jag har vart RÖKFRI i 2 dagar nu... Jag e grym !


 


Kommentarer
Postat av: Luisa

åååh jag önskar oxå att jag kunde vara rökfri!!! suget vinner över min vilja dessa kalla trista dagar! =( buu



jätte fin blogg föresten! har du designat den själv?



har just nu en liten frågestund om du är sugen och nyfiken på att fråga ngt! Pusss

2009-03-03 @ 01:13:35
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0