Melodifestivalen 4


Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går
Samma som söta gubben, fast söta tanten, vad gör du i melodifestivalen?
Jag tycker iofs att låten är ganska fin.


NEXT 3 - Esta Noche
Seriöst? Haha jag skrattade ihjäl mig när jag hörde denna.
Stackars så pojkar som inte förstår att dom gör bort sig..


Star pilots - Higher
Helt okej, men jag tycker även att detta är en sånn låt man tror sig ha hört innan?
Men ganska bra ändå.


Anna Sahlene Maria H Storeng - Killing me Tenderly
Refrängen är okej, men resten av låten tycker jag suger.
Och seriöst tycker jag att det ser lite roligt ut att den ena framhäver benen och den andra brösten.


Malena Ernman - La voix
I vanlig fall gillar inte jag sånna här låtar och förutom att hon har jävligt mörk röst förutom i refrängen
tycker jag att låten är skit bra..


Agnes - Love Love Love
Sådär tycker jag, även denna känns som jag hört innan.
Men sen undrar jag hur kan folk säga att hennes kläder är snygga/coola ?
Det är bland det värsta jag sett och det på minner om Brittans Opps!


Sarah Dawn Finer - Moving On
Trode inte jag skulle gilla henns låt, Men vet ni vad jag absolut älskar den.
Speciellt i slutet. Jag tycker att hon utstrålar styrka och det gör låten ännu bättre.
Hejja hejja...


Thorleifs - Sweet Kissin' in The Moonlight
Och nu kommer dansbandstönten Carro fram, haha.
Jag tycker att dom är grymma. Man blir ju skit glad av denna låten ju.
Och han är ju super gullig gubbstackarn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0