Melodifestivalen 2


H.E.A.T - 1000 Miles
Nja, jag gillar den inte super bra. Men den hör väll inte hemma i melodifestivalen?
Eller det kanske den gör. Ne jag tyckte inte den va så jätte bra i alla fall.


Måns zelmerlöw - Hope and glory
Faktiskt tycker jag inte den här är speciellt vidare heller. Den är lite tråkig tycker jag.
Men det är ju klart att bara för det är Måns så ska han gå vidare, hehe jaja.


Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter!
Refrängen är hyffsad annars tycker jag att den är dålig.
Lite Håkan Hellström eller?


Amy Diamond - It's My Life
Refrängen är duglig, inte jätte bra men duglig. Sen funderar jag över
hur kul det kan va att få vara bakgrunds dansare som 20 åring till en en 13 åring.
Man måste känna siglite brädad eller? haha.


Markoolio - Kärlekssång från mig
Nej nej nej, den är inte alls bra. Jag som trode att jag skull få gilla den här.
Men ni hör väll? Han kan inte sjunga ballader? Varför gör man det då?


Jennifer Brown - Never Been Here Before
Ganska fin låt, men det känns som jag hört den innan ?
Undrar om det beror på att den inte är speciellt speciell ? Jag tycker den är lagom bra i alla fall.


Lili och Susie - Show Me Heaven
Den är bra, jag blir på bra humör av den här.
Och det är så det ska va. Tyckte först att dom va lite sent ute att vara med nu i melodifestivalen,
men jag tar tillbaka det för jag gillar dom. Coola brudar :)


Cookies n Beans - What If
Seriously det ser ut som 3 mammor som haft för mycket tid över tillsammans när ungarna vart på dagis!
Låten är nja så där. Men hur för dom sig ? Och vad fan har dom på sig?! Jaja okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0