Mat Letar Jakt !

Jag är sjukt nyfiken på vad som finns i Emmelie´s påse :)
Höhö, jag vill veta nu ju... Så ska man behöva vänta ända tills i morgon,
men okej !!!

Just nu gör jag inget. Har kollat på en ganska kul program om det
va på ettan tror jag :) Så har jag ätit Semla och druckit kaffe med.. Men nu är jag hungrig.. Undra om det finns nån mat på
det här stället.. HAHA. jag får nog ta och kika efter i alla fall för det kurrar som faan här nu hör jag!

Och vet ni vad?! Skoskav har jag fått av mina älskade nya skor!
Skoskav så in i också. Men om några dagar så hoppas jag att dom har blivit lite ingångna.. Det blir att köra med
dubbla sockar ett tag så kanske dom töjjer ut sig lite.. "hoppas hoppas"

Ne nu ska jag på Mat Letar Jakt !

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0