Mamma och Co.

Så här vacker känner jag mig idag :) Munnen är krutorr, synd att inte snoken kunde va det i stället.. Och efter som jag fick 4,5 timmars sömn i förrgår natt och 2 (!) timmars sömn i natt är mina ögon mina ögon likna svullna som jag vet inte vad.. Och ont i dom har jag till råga på det. Har i alla fall vart på hjärtberg med mamma o co. och kom hem nyss. Nu sitter jag här i hemmet och väntar på att Emilie ska sluta jobba. Lyssnar på Melodifestivalen skivan. Och Emilie, vet du vad? Lyssna på Scott´s låt. Gissa vad dom sjunger på skivan ? HAHAHA.. Från Hugo Boss.. Jag trode jag skulle dö när jag hörde detta precis :)

Funderar på om man ska lägga sig och vila en timme eller om man ska ta ett lååångt bad? Det får nog bli bad, risken är nog annars att jag bara blir tröttare av att bara få sova en timma till ?! Lr så sover jag en timma i badet! Haha öh nej det går ju nog inte. Fast jag har ju iofs provat det en gång. Jaja nu har jag babblat klart för stunden :) Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hehe nej, tror mig du e inte den första som inte vet vart det ligger haha inte stort alls, går i åttan så det blir väl, två år? haha ja e inte så bra på att räkna ;D

2009-03-14 @ 01:34:29
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0