Jag är inte mer än männsklig

Just nu borde jag igentligen inte skriva.. Men det tänker jag göra ändå!
Jag har en dålig dag. Min gårdag och halva min morogon var super bra.
Men att folk tror att dom ska kunna säga vad som helst? Vad som helst
utan att jag bryr mig. Det är fel, så fel det bara kan bli.. För jag bryr mig.
Jag gör det. Och visst att jag oftast försöker göra allt för att inte visa de.
Men jag är inte mer än männsklig..

 Du kan inte göra en sak och säga tvärt emot.
Jag vet att jag har sagt saker till dig så du kanske tror att du kan göra
vad du vill. Och det kan du, men snälla du tänk på vad faan du säger.
Det va som när vi prata sist, då sa jag till dig att du säger minst 10 saker
varje gång vi ses som du inte borde säga. 10 saker som gör mig arg
eller ledsen eller vad fan jag nu blir.. Tycker du att jag brukar visa det för dig?
Ne det gör jag inte för jag tycker du har tillräckligt med drama i ditt liv för
att jag ska sitta ooch lipa för att du inte tänker dig för.. Men idag, jag bara inte
orkar.. Inte idag. Inte en sånn grejj. Och inte när du säger det med ett leende
på läpparna.. Det gör ont...

 



(och snälla ni, tro inte att ni vet vem det handlar om, för ni har INGEN aning denna gång)

Kommentarer
Postat av: leah

sv: tack så mycket för din åsikt , jag tycker det också.



Händer det något kul under veckan då xD?

2009-03-23 @ 20:26:24
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0