Igår

Hej !

Jag ska bara ägna en minut åt en skit grej nu !
Jag undrar om jag är en av de få som vågar stå
för det dom tycker här på internet. Din komentar tänker jag
i alla fall inte publicera om du inte ens kan stå för vem du är.
Det känns lite så där halv löjligt att gömma sig bakom en dator!!
Så den dagen du säger vem du är. Den dagen publicerar jag gärna dina roliga komentarer...
Jag säger då de. FOLK!!!?


Så då :) Sitter här hemma hos Emilie... Dricker kaffe och kollar på gårdagens kort.. Fy fan vad fula dom är.. Partytricket vi lärde oss på båten måste ju vart det roligaste nånsin... För fy faan vad jag har skrattat alltså :) Man blir så jävla ful så det är inte klokt... HAHA... Jaja igår satt vi ju då hemma hos emilie... Och efter det så drog vi till Matildas fest :) Satt där och hade det trevligt... Sen tog vi en taxi till stadt.. Blev inte så mycket rockande igår då vi mest stod i baren och tjata med allt och alla.. Men det va himlans trevligt det med :) Efter stadt gick jag hem till Will Smith och hade världens bästa sex !!!!! Japp det hade vi hela natten..


Fast nja så var väll inte riktigt fallet. Jag stog kvar utan för stadt ett bra tag. Tjata med lite folk jag aldrig träffat innan. Sen gick jag hem till en vän...Där rensade jag ut hela kylskåpet för jag svin hungrig. Sen blev jag sittandes i telefon halva natten. Och jag blev till och med lite lipig ett tag.. Tur som jag har e de inget som vet det för jag sätt själv i köket.. Dom andra hade somnat redan... Hehe sen råkade de sluta med at jag somna under bordet i köket. Och vaknade upp vid 5 på morgonen. Ringde igen. Sen gick jag och la mig och sten slocknade..



Vaknade av att emilie ringer och väcker mig så kilade vi fram på stan en sväng. Åt och köpte ansiktsmasker för ikväll ska vi va hemma och göra oss vackra :) hehe.. Ne nu ni ska jag göra nått.. Hade gött.. Hej !

(bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0