Hos Tess

Hej bloggen :)

Nu befinner jag mig hemma hos min syster Tess, men hon är och hämtar trollungen på dagis just nu.
Hoppas på mer kaffe och Guitar Hero när dom kommer tillbaka..
Somnade ju tillslut igår i alla fall. men jag tror klockan var närmare 05:00 innan jag blundade..

Föresten så hittade jag en grej på internet som gjorde mig jävligt upprörd.
Tänker inte skriva vad. Men arg som ett bi är jag.. Pratade med mamma om det,
och underbar som hon är förökte hon förklara för mig hur det kan skrivas en sak men menas en annan.
Jaja nog om de.. Nu ska jag gå å snyta mig.. Ha de, Hej

Kommentarer
Postat av: Luisa

Jag måste bara fråga! Färgar du ditt hår?



Jätte fin färg hr du ialf!!



3 bloss på 10 dagar är sjukt bra!! lycka till!!



okej vad sööööta bilder du hade nedanför detta inlägg!! =)



Hoppas du mår bättre idag ialf! Puss =)

2009-03-12 @ 16:19:55
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: jessica

sV: just nu bor jag i nora men ska flytta nån annanstans, vet inte vart men ska söka skola långt bort så man får en studentlägenhet :)

2009-03-12 @ 18:53:49
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0