Hopp

Nu är det som så att jag sitter på jobbet. Rasten börjar inte förens om 10 minuter men enligt mig börjar den nu.. Så kanske lagom med att jag blir klar med inlägget är det rast på rikgit.. Haha jag skulle aldrig anställa mig själv.. Jo då, gillar jag mitt jobb finns de ingen osm sköter det bättre än mig! Oh gillar jag det inte typ som det här, så är jag ändå så jävla mycket bättre än dom andra så jag kan lata mig lite mer.. HAHA..

Igår förövrigt fick jag årets komplimang.. Att jag är lik min morbror :) Öh ?! Tur att jag inte tar så seriöst på vad folk säger för då hade jag nog legat på Lidans botten nu!  Men visst känns det kul att bli jämförd med en 35+ hårig man !!! Haha.. Ne då i get the picture. Jag fattar hur du menade :D Tyckte bara det lät för jävla roligt...

Sen åkte vi till All- video och hyra en film.. För en gångs skull hyrde vi en gammal film.. Eller ja en från 2007 :)
Vi har nog redan sett alla nyare filmer.. I alla fall dom som kommit ut i butik, hehe.. Den va bra faktiskt i alla fall. Kommer inte ihåg vad den heter men. Det är inte så viktigt.. Sen lekte jag Katt &  Mus med ett tag.. Haha och fy faan vad jag skratta ! Speciellt åt repliken: Kom så kan vi gå hit bak, där det är mindre folk! HAHA

Sen har jag för övrigt börjat må skit om kvällarna.. Typ världens värme attacker fast det inte ens e varmt.. Sen mår jag så jävla illa så det är inte långt från att jag går till toan och spyr.. Och få spyr jag inte i första taget ska ni veta!! Hoppas det går över fort som faan, för det e ju inget kul å må dåligt...

Ne nu ni är det rast på riktigt.. Hade Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0