Hej Sverige

God morgon..

Jag ligger fortfarande i sängen. Jag har ingen lust att gå upp.
Igår satt jag och Emilie hemma hos henne och fulade oss :)
 Och jag lovar att vi har roligarebara vi än gå på nån tråkig förfest där alla är lama!
 Hell yeah. Efter det blev vi lurade att dra till stadt skit tidigt..
Men som plåster på sårena för att det va typ öde när vi kom dit fick jag och Emilie
var sin Björn Rosenström t-skirt + att vi fick komma in på Harrys.
Mådde lite kasst ett tag. Men som tur va gick det över..
Ca 24:00 va det dags att lyssna på Björn då. Och det va faan ett jävla röjj dör uppe.
Jag märkte att jag och emilie blev smygfotade så när han sjungit färdigt så ryckte jag tag i fotografen
och tvingade han visa oss alla kort. Fast just det ja, han va ju inte fotograf. Han va nått annat. Aja skit samma
vad han var han tog en jävla massa kort i alla fall.. Efter stadt blev nån så kallad efterfest på Stadts hotellet..
Jag drack öl jag hatar öl.. Och så lyssnade vi på Scotts :)

En av grabbarna hade minsan hela albumet på sin telefon vilket han nog skämdes för :) Aja efter ett tag började vi bli trötta så droppa emilie av sen gick jag hem.. Kallt !


en gammal berusad bild på moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0