Hej ni

Hej allihopa !

Det blev inte så tidigt som jag planerade igår.. Somnade in vid halv 5 ungefär.. Men som sagt inget jag kan hjälpa.. Vaknade av att Tess ringde så jag gick dit å lirade lite Guitar som vanligt :) Sen bjöd hon på mat så söt som hon är.. Efter det gick jag hem till Emilie och sen dess har jag umgåtts med henne. VI var och köpte en sterio sen har vi vart och tränat.

Och hur gött är det inte att träna eller? Fast jag har pajjat min hand.. Skulle va häftig och stå å boxas lite så slog jag av hela handen.. HAHA:, efter träningen va bi så jävla hurtiga att jag och Emilie drog och hämta hunden och drog till spåret för att gå ett varv.. Och där skedde det ju lite pinsamma misstag men ! Haha de va kul i alla fall..



Nu är jag hungrig, och trött, och har ont i handen.
Och sen så börjar jag bli på dåligt humör med.
INte alls kul, ska nog gå å kika om det finns nått ätbart i kyl/frys.

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Luisa

hahah pms kanske.... jag är iallafall djävulen själv en vecka innan jag ska få min mens om det inte är min mens så är jag gravid! MIna hormoner leker kull med varandra asså!



Ja vad underbart världen skulle vara om tjejer kund eistället för att hata varandra kunna stödja och vara där för varandra och inte snacka skit och backstabba varandra hela tien! =(



Aja har din dag varit bättre idag då?



Pus =)

2009-03-18 @ 23:23:45
URL: http://fernanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0