Hej ni

Hej ni alla happy people out there

Vad gör ni för trevligt?
Själv ska jag ta mig en dusch nu för att sedan åka till Skövde.
Så är det sagt i alla fall. Ska kika lite på staden och se om dom har nått roligare där än i denna lilla skit hålan :)
Imorgon så smäller det! Oj vad jag är nervös. Förstår inte varför igentligen. Bara rädd att det ska hända nått..
Men som sagt har jag ju Emile som får ta hand om mig... Våra promenader går det för övrigt skit bra med och vi är hurtiga som aldrig förr. Men idag antar jag att min promenix får bli i Skövde eftersom Emilie är lite halv sjuk :( Stackarn.. Ne nu är det dags för duschen.. Gud vad jag älskar mina glada positiva dagar! Idag är en sån dag :) Tjiihooo :)


Kommentarer
Postat av: michelle

jävla hurtbullar :P

2009-03-25 @ 06:38:30
URL: http://victoriamichelle.wordpress,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0