Hej kära vänner

Hej kära vänner.

Igår blev det ingen lugn hemma kväll i alla fall. Tack vare lite ihärdigt tjat från Frida följde vi med till nån byggdegårdsfest i Vinning.. Jag tror mig till och med att minnas att den hette Chill 42. Festen alltså. haha.. Där var det trevligt. Blev lite rund om fötterna efter ett par av Fridas cider.. Jag ovh emilie sprang omkring och lärde alla vårat party trick :) Och livade upp stämningen :)

Sen va det ett par som uppträdde. Mycket bra pojkar de! Sen kände jag att alla dagars festande började ta ut sin rätt så super snälla Ramon kom och hämtade oss. Åkte hem till Emilie och drack vin.. Haha.. Sen gick vi till Torn grillen för att få i oss lite mat.. Där blev det iofs koas sen. Polisen kom och jag vet inte gud vad allt.. Pinsam tjej säger jag bara. Lägger sig och spelar död mitt i gatan.. Men men de kanske är ett knep man ska ta till sig i framtiden om man vill ha lite mer uppmärksamhet ;)

Sen drog jag och Emilie på "efterfest" fast den festen bestod mest av diskutioner om i fall man skulle vrida klockan fram eller bakåt.. Haha 3 mot 1 var vi och han gav sig faan inte ändå.. Och hans story om varför han hade rätt var den roligaste jag hört på länge.. Drack en öl eller 2. Jag hatar öl, men på nått sätt slinker dom ner fortare när man blivit lite berusad.. Sen blev jag trött i alla fall och gick och la mig... 

(Har inga bilder än, dom har emilie. Men jag snodde ett kort av henne så länge)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0