hej du

Nu är jag hemma hos emilie :)
Sarah dawn finer spelas för fullt. Det gillar vi. Det blir till att åka till Skara ikväll. Inte så kul att gå ut med henne ikväll känner jag för det är nämligen så att hon är skiiiiiiit snygg ikväll. Inte för att hon inte är det annars bara det att hon är så där extra ikväll ;)

Själv känner jag mig rätt tråkig idag, men humöret är på topp och det är ju great. Det är oftare nu faktiskt som jag är glad. Det känns underbart ska ni veta.. Att vara glasd alltså. Inte bara det att jag är glad utan jag känner mig inte så där himmla super deppig när jag är själv heller. Och det är ju skönt.. Peppar peppar ta i trä. :) HAHA..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0