Hej alla nattugglor

Hej alla nattugglor ;)

Jag kom precis innan för dörren nu.. Äntligen hemma, NOT :) Ni som brukar läsa min blogg vet ju att jag inte tycker om att sitta hemma själv om kvällar/nätterna. Men kan ju lika gärna försöka vänja mig. Igår åkte ju jag och Emilie och solade. Tyckte iofs inte att jag fick speciellt mycket färg så jag får nog ta och sola i morgon med. Efter det drog vi och köpte en pizza on åkte hem till mig för att titta på filmen bolt.. Men vi kollade bara klart på halva. För det första var jag inte så intreserad av den för den verkade inte alls så bra som alla andra säger. Och sen va jag tvungen att dra.

Sen blev jag upphämtat och vi åkte till shell och hyrde film, Max Payene lr nått sånnt hette den.  Helt okej om man gillar overkliga filmer så att säga.. Haha.. Sen va det dags för sängen för det va tidig uppgång, eller ja inte för mig med. Jag låg å drog mig tills klockan 12:00. Så jävla slapp är jag. Hehe men de är gött de med ibland. 

Och idag då, så har jag städat och städat och städat. Men inte hos mig nej! För här ser det faan ut som 3:e världskriget. Utan va snäll och hjälpte en annan bara :) Dagens goda gärning. Sen åkte jag hem till min älskade syster. Och det va ju typ 1000år sen sist. Va där ett tag sen har jag umgåtts med Emilie.. Och nu då så vet jag inte vad jag ska göra.. Snoka på lite bloggar kanske :) Höhö.. Det e skoj ! Hade så hörs vi innan läggdags eller nått igen.. Puss till er.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0