Hårfärgning

Nu har jag färgat emilies hår och hon min utväxt :)
Mycket trevligt det.. Nu ska jag föna det och se om jag ser någon skillnad..Hehe hoppas på det i alla fall.  Sen så har vi ätit toast. Seriously det är lite av våran nya grej. Jag kommer bli smaaal :)
Öh nej det kommer jag icke. Funderar starkt på om man ska börja köra med Sit upps innan bed time. Men då ska man ju hålla det med.. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Hur kul låter det då? Fy fan vad tråkigt. Jag verkligen hatar det stället.. Allt tar så onödigt lång tid.. Men men måste man så måste man.. Ne nu ska jag föna håret.. Men vi hörs sen igen... Plingeling...

Kommentarer
Postat av: Luisa

hahaah vad roliga katter!! Jag skulle nog valt katt nr 5 haha den var riktigt grym! men gud vilka grejer dom kommer på asså!



Vad härligt med att färga håret det blir så frisk och lent och glansigt direkt efter! Så ska man ha hela tiden! Men tyvärr hinner juh det utslitna komma ikapp! haha



Jag bor i Sthlm så jag ska nog föröska komma ihåg att kolla på det då! bara för att se vad det är alla pratar om haha!



Hoppas du haft en bra dag? Puss

2009-03-05 @ 22:12:56
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket! :) Din är också fin! :)

2009-03-05 @ 23:29:51
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0