Först Fredag

Ja jag får väll ta tag i det och skriva om hellgen nu då :)
Och jag tänkte så logiskt så att vi börjar med att skriva om Fredagen, haha.

Jag och Emilie S drog till Casper? där bla, Samuel befann sig.
Vi satt där och drack och hade det trevligt.. Sen blev klockan en del och vi drog till Stadt..
På stadt var det trevligt... Drack liite för mycket kanske, men så kan det gå ibland..
Det stora intaget av alkohol resulterade i alla fall i att jag och Emmelie G drog på efterfest..
Hmm. Vad ska jag säga om det. Förutom fisförnäma 25dansare så var det trevligt..
Jag och Emmelie va ju 12dansare så faan va röj det va ! HAHA.. Jag drog väll hemåt vid 5-6 tiden
kanske? Vad vet jag.. Haha.. Minnet är ju inte på topp, men det är nog lika bra det!

Nu över till Lördag:

Började med bakfylla, rejäl bakfylla. Och det jobbigaste var att gå upp å göra i ordning sig,
För jag och Emilie S hade ju inbokat bowling klockan 17:00. Vi va inte dom piggaste i alla fall.
På bowlingen gick det väll sådär, Jag kom 2:a men tycker ändå att min första och sista serie va helt OK.
Vem vi bowlade med. Är inte ens värt att nämna längre tycker jag. Arg på den!! Eller nej det är jag inte,
bryr mig faktiskt inte.. Efter det drog vi till Sandra där Syster med fler var. Och vi tittade på Melodifestivalen.
Tyvär gick ju inte Scotts vidare, trotts att vi alla satt och röstade som tokar :( Va var det vi sa.. Tråkigt men bättre lycka nästa gång.. HAHA... Ne men det va allt tråkigt på riktigt. Efter de drog vi till Bowlingen igen. Och efter det Stadt.. DÄr det var bra mycket mer Röj än i Fredags.. Jag hade svin kul i alla fall. Sen gick jag och emilie på ett litet mision.. Sen till Torngrillen sen hem... :)

Det va min helg, kul va ! Peace


Kommentarer
Postat av: jessica

sv: precis, det går inte att göra något åt det men ska flytta sen när jag börjar i gymnasiet så det blir skönt att börja om på nått nytt :D



okej va bra att höra, jo bara tv och data har det blivit :P din helg ser ut att ha varit kul :)

2009-03-09 @ 19:42:51
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0