Emilie Svensson

Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Jag älskar mina vänner..
Allihopa, och ni vet vilka ni är.Men nu ska jag bara skriva om en av er. Den som vart med mest det sista. Svårt att lista ut vem jag ska skriva om va ? Haha.. Så klart är det ju Emilie... Jag har svårt för att säga rätt ut hur mycket jag uppskattar saker och ting. Därför känns det bättre att skriva det här, för jag vet ju att du läser :)

Tack för alla gånger du följt med mig ut på mina missions,
även fast dom e psykade och cp-iga..
Och att du sitter med mig i timmar och bara är, för du vet att jag vill!
Och tack för du vet vad du ska säga och göra för att få mig på bättre
 humör när jag inte e på topp.
Öh och på tal om inget alls, tack för allt jag kostar dig :D Jag vet att jag e en jävla fattig lapp..
Och du betalar jämt.. Och jag lovar att den dagen jag skaffar
mig en riktigt jobb då djävulen vad vi ska hitta på roliga saker.. Som jag ska betala för.. Och jag hoppas att du vet att jag verkligen kommer det. Och jag tycker inte det är kul att så fort vi vill hitta på nått måste du betala för jag inte har råd.. Jag tar absolute inte det förgivet..Så få inte för dig nått.. Ok? Jag är aset tacksam ska du veta.. För ack vad kul vi har haft..
Jag har haft svin kul ihop med dig och jag har inte planerat och sluta hade heller :)
Jag vet att du alltid ställer upp, alltid finns där om det är nått.. JÄMT !!!!
Tack :)



 Åh gud vad detta låter som jag ska hänga mig i taklampan eller nått nu :D HAHA..
Men så är inte fallet kära vänner :P Vill bara att kära emilie ska veta att jag är glad att hon finns.


Så vi ses i morgon när du slutat jobbet Emilie. Så ska jag spöa dig i biljarden i morgon med ska du se :)




( Och få nu inte för er att jag inte tycker att mina andra vänner ställer upp, eller att dom/ni inte finns där, för det gör ni. Och det hoppas jag att ni vet om. Men som sagt ville jag bara få detta sagt till henne. hon med de höga självförtroendet dessutom tyckte jag det kunde behövas )



Kommentarer
Postat av: Emilie

vaaa sööööt du är babe... nu förgyllde du min dag <3<3<

2009-03-13 @ 06:36:47
Postat av: amanda

Jätte fin blogg verkligen! :)

2009-03-13 @ 09:10:33
URL: http://awikstrom.blogg.se/
Postat av: Leia

Fina bilder.

2009-03-13 @ 11:04:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack själv.

Hoppas du blir bättre snart!

2009-03-13 @ 12:39:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: michelle

ni ser fan ut som tvillingar :D

2009-03-13 @ 22:10:40
URL: http://mejseuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0