Emilie och Jag

Jag har ont i halsen !
Men jag hoppas att det kommer gå över lika fort som det kom.
Emilie har vart här nu eller hon är här... Vi har vart och handlat och så.
Hon köpte plåster till mig mig med. Sko skavs plåster. 5 stycken för 35:-
fy fabian va dyrt. Men hon är väll rädd om mina hälar hjärtat :)

Ska dra strax. Hyra en film på Shell tror jag.. Som emilie sa:
Ni har väll snart sett varenda film på Shell :) Haha...
Och med städningen gick det sådär, toan är klar disken är
diskad och kläderna är vikna. Längre kommer jag nog inte hinna idag.
Men imorgon ska jag på´t igen :D

Hade gött, så hörs vi kanske senare ikväll eller i morgon :)

love



Kommentarer
Postat av: Luisa

jaa jo man är juh lite av varje! Men den jag känner igen mig mest på är nog linette, garbielle och susan för att hon är så klumpig! haha



oj så det blev mklt utgång i helgen! Blev det inga bilder ? =( älskar bilder haha



Hur har din dag varit idag då? Puss

2009-03-11 @ 00:21:02
URL: http://fernanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-11 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0