dagen

Nu är det ju så att jag kom på i min ilska att jag har glömt skriva vad jag gjort idag. Jag vaknade vid 13:00 det är en lyx jag har när jag sover borta. Gick upp vid 2-tiden. Åt frukost och drack kaffe.. Blev hem skjutsad. Bytte bara om till träningskläder och drog fram till stan och mötte Nadia.. Så gick vi till korpen och körde ett träningspass. Det var väldigt skönt, för det var ju ett tag sen nu..

Efter det gick jag hem till min kusin Sandra som bjöd på kaffe. Och vi hade himmla trevliga diskutioner.. Haha.. Sen har jag även vart och solat med Emilie och vart uppe hos henne ett tag. Sen dess har jag bara vart hemma. Hemma i min ensamhet. :)

Åt precis pommes med sås.. Väldigt god natt mat ska ni veta.. Gjorde även lite choklad-pudding som jag ska äta strax.. Kommer bli fet som en kossa! Men det gör inget för jag kommer fortfarande vara ........... Ne nu får det va nog med negativitet från min sida idag.. Skriver kanske igen innan bed time.. Och jag ska  försöka lägga mig i tid.. Ska ju faktiskt upp i hyffsad tid i morgon och gå hem till min syster :)














Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du börja tjäna pengar på din blogg? Det är superenkelt och fungerar verkligen! Gå in på min blogg, läs mer och bli medlem redan idag! Det är såklart helt gratis! :)

2009-03-18 @ 14:13:11
URL: http://zebrastriped.blogg.se/
Postat av: leah

sv: svaret finns nu i ett av mina inlägg xD



Jag funderar på att färga mitt hår till en annan hårfärg.. Kika in i mitt nya inlägg och säg i vilken hårfärg jag passar bäst i!

Skulle vara jätte snällt..

2009-03-18 @ 21:35:10
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0