Biltvätt och skogsvandring


Nu är det så att jag har kommit på att jag är bäst på att lägga ut samma kort jämt. Så från och med nu tänker jag lägga alla använda kort i en speciell mapp :) Men efter som jag börjar med det nu kommer det säkert hinna bli en eller annan bild som jag lagt upp innan, men det dtår ni ut med va?

Nu har jag vart hemma ett tag. Hade besök av två giraffer precis.
Speciella dom! Innan det var jag och Emilie ute och gick.. Hur bra är inte vi eller?
Så nu har vi bestämt att vi ska göra det oftare, typ varje dag..
Och innan vi var i skogen så var vi och tvättade Emilies bil..
Den blev så fin så.. Ni ska allt få se en bils på skruttan :)
Har tvätt dag idag med.. Det sista hänger där nere på
 tork så det blir väll till att gå ner och hämta det snart..
Tråkigt med tvättstugor i källaren..



skruttan :)



Emilie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0