Ben & Jerry´s

Humöret började på topp, och nu är det i bott..
Jag e på skit dåligt humör.. Och jag blir inte gladare av att höra hennes
äckliga röst skrikandes i en telefon en bit bort...
(jag tror det är hon i alla fall, hehe pinsamt om de nu inte vore så)
Seriöst retar dom flesta av samma kön som mig gallfeber på mig.
Jag hatar tjejer kvinner, brudar kalla det va ni vill. 80% av oss är så genom
falska och korkade så man bara vill spy.. Nu vet jag att jag inte riktigt förlklarar vad det är jag
menar, men det orkar jag inte nu.. Kanske i morgon.....
Kanske dags att sova.. Så vaknar man förhoppnings vis med humöret på topp igen..

Sitter och tröst äter min BEN & JERRY`S glass nu..
Den gör ju så att man mår lite bättre i alla fall..


Kommentarer
Postat av: .........

Som att du är så smart och bra?

2009-03-17 @ 18:54:19
Postat av: Jess

Svårt att lista ut vem som va på andra sidan linjen :P



2009-03-18 @ 09:03:01
Postat av: michelle

ben & jerrys e sååå jävla gött :D speciellt baked alaska eller strawberry cheesecake ;)

2009-03-18 @ 21:33:22
URL: http://mejseuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0