Awee

Hej igen

Nu är jag mätt och belåten, har precis vart å käkat pizza med Robert på Venesia..
Dom har lätt dom godaste pizzerna i hela stan..
Kom nyss på en ganska pinsam grejj
eller a emilie påminnde mig om de i hennes blogg.
Vi sjöng verkligen Sarah Dawn Finer för fulla halsar för
grabbarna grus i Björn Teamet i natt.
Funderar strongt på om vi väckte hela hotellet.
för jag lovar att när jag och Emilie tar
ton i den låten då e de inte å leka med.
Det är nästan så rutorna spricker.. Höhö..
Shit vad pinsamt, aha tur e väll att man aldrig träffar dom igen..
Hoppas inte i alla fall.

Får väll se om de blir highlights i kväll.. Hoppas på det i alla fall.. Han är snygg !
Hm ja det e klart dom e bra med asså men ja han e snygg :)


snodde detta kortet av emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0