angry bitch

Hej på er.

Jag tänkte försöka mig på att förklara för er hur jag menade igår, Med att jag inte gillar tjejer..
Men jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Ibland är det svårt att få sina tankar till ord...
Jag har alltid sett "vuxna" som smarta personer. Äsh alltså inte ansvarslösa, hm..
Faan va svårt det är å uttrycka sig.. Jag tror inte att en 35 åring lever samma typ av liv som mig.
Jag har tänkt att vuxna är vuxna. Jag är inte vuxen på samma sätt som en 40 åring..
Är ni med mig ? Hoppas det :) HAHA..

I alla fall så tycker jag inte så längre. Skillnaden är att "vuxna" tror att dom gör det mer diskret.
Exempel: Jag skulle aldrig få för mig att tro att en vuxen person går och hittar på lögner om andra.
Jag skulle aldrig tro att en vuxen person gör vad som helst för ingenting..
Men det gör dom.. Och det finns ett par av dom här vuxna som gör mig så jävla arg!


Idag är en sånn dag då jag är så jävla arg, Det är inget som hänt idag. Tjejer i största allmänhet är falska as som bara snackar skit om varandra..Eller andra.. Jag tycker det är okej att prata om någon så länge man kan stå för det mab sagt till personen det handlar om..

Nu ska jag dra. Jag tror ingen som läst det här, har fattat mig rätt nu, men skit samma :) Hehe.. Hörs sen..

Ciaaao



Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag tror jag fattar. Jag tyckte också så förrut, man trodde inte att 30-40 åriga kvinnor var så barnsliga som de faktiskt är. Jag har fått motsatsen bevisad och en del av dessa kvinnor är faktiskt ordentligt korkade. Sen ska man komma ihåg att inte dra alla över en gräns, men i de flesta fall är faktiskt en 40 åring likadan som en 20 åring i sättet, en del är faktiskt till och med värre (det finns alltid undantag med allt). Sen tror jag att man som liten såg hur en vuxen skulle vara, vuxen, mogen, ansvarsfull osv. Nu slår det tillbaka och man ser att det faktiskt inte alls är så. Hängde du med?

2009-03-17 @ 21:16:23
URL: http://emmelie1988.blogg.se/
Postat av: smultris

jag e helt med på hur du menar... och jag tänker ungefär samma sak... och förvånas varje gång över "vuxna" människors dumheter och idiotier...

2009-03-18 @ 00:29:12
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0